BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 7, 2009

cerita hati..

pagi tadi lepas bangun tido, aku dikejutkan ngan satu message dari ketua kelas,zoul..
die bejaye la wat air mate aku bertakung pagi2 ni..huhuhu...
cani la msg die..



"hanya zaman p'sekolahan sahaja yg mengajar kite erti persahabatan & remaja,dan bile zaman itu berlalu nescaya ia takkan kembali lagiiii....
masa ini jua kita membawa haluan masing2, mgkin sukar utk kita semua bersatu kembali dalam satu tempat sekecil bilik darjah...belajar, bergurau, ke kantin bersam...terbukti zaman pelajar adalah zaman yg sukar dilupakan...

mungkin satu hari nanti kita akan menangis kerana rindukan zaman pelajar yang sgt indah..ingat!walau ape pon yg terjadi kite tetap bersahabat..hanye mati je yg boleh memisahkan ikatan yg suci ni.. simpan memori indah dalam sanubari,...tangisilah ia jika hanya itu yg boleh memberi kepuasan..kerana masa takkan berundur..ia akan terus dan tetap berlalu

aku nak korang tau, kalau boley aku nak terus bersame korang..korang adalah shabat2 yg paling aku sayang! kalo la zaman p'sekolahan ni boleh dipanjangkan..aku sanggup! asalkan kite sume tak berpisah..aku akan menangis bile detik kite berpisah tibe..AKU SAYANG KORANG!!!"
-ZULHELMI 5A-

ni al msg yg agak panjang die send...zol..zol...huhuhu...

4 comments:

.:: Laman Rasmi 5 Arif SAMTKKB 2009 ::. said...

yA ALLAH.....

.:: Laman Rasmi 5 Arif SAMTKKB 2009 ::. said...

we're de best in any batch in SAMTKKB...

:::wagonbiru::: said...

hohoho mang da besh pon....huhuhu

niyna | rara said...

hrmmm aku pun dpt msg niy jgk..
zul bg ary tuw..cdiyh!!